نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز diálisisCuando پیش، آن را باید ضعیف و سرگیجه شود، چگونه آن را درمان کنیم؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین نشانه ها را برطرف فرم بیماری های کلیوی است، اما نه همه بیماران می توانند آن را به ایستادگی، برخی از آنها می توانید برخی علائم مانند سرگیجه و ضعف است. پس چگونه افرادی که از این علائم رنج می برند شما کمک کند؟

علل ضعف و سرگیجه در طول دیالیز چیست؟

فشار خون پایین

اگر فشار خون بیماران بسیار پایین است، شما ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایعات بدن بیش از حد در یک زمان است، به احتمال زیاد به علت خون پایین pressure.Generally، بیماران باید فشار خون بالا دارو فشار خون قبل از دیالیز را ندارد.

انسفالوپاتی دیالیز

سرگیجه طی دیالیز ممکن است مربوط به encephalopathy.This است، زیرا دیالیز می تواند سموم را از خون حذف به سرعت در حال، در حالی که به زمان بیشتری برای تمیز کردن مواد سمی در شیب تفاوت brain.This می توانید ادم مغزی شود مورد نیاز است و مجموعه ای از علائم آنسفالوپاتی دیالیز.

کم خونی

کم خونی است که معمولا با نارسایی کلیه دیده می شود. یکی از وظایف مهم کلیه است که برای تولید رنین، هورمونی است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان سلول های قرمز خون اکسیژن را به سلولهای را به سراسر بدن، کم خونی می تواند اکسیژن به مغز را کاهش می دهد، و در نتیجه سرگیجه طی دیالیز.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ضعیف و سرگیجه در طول دیالیز؟

به طور کلی، دکتر مسئول از اقدامات مربوطه با توجه به علل. اما در حال حاضر شما باید گزینه دیگری است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین که می تواند کمک درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر ترین است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است ترک پیام به طور مستقیم، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: